کلیپ های خفن جدید

دانلود جدیدترین کلیپ ها

کلیپ های خفن جدید

دانلود جدیدترین کلیپ ها

قوز شرقی و خاویر باردم

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ
همگی سلام
کلیپ های امروز رو از دست ندید

کلیپ : قوز شرقی و خاویر باردم

مهران مدیری داره از قیافه جواد رضویان تعریف می کنه و جواد رضویان میگه دماغم چطوره؟تاییدش می کنی؟ میگه تو اروپا بهش میکن قوز شرقی بینی. بهش میگه خاویر باردم میشناسی؟ رضویان میگه دو تا خاور دارم باردم بالا، بگم بیان پایین؟

ویدیو : دلواپسان : من روحانی هستم 2

مستند من روحانی هستم 2 که در پاسخ به فیلم دانشجویی من روحانی هستم ساخته شد و البته حرف و حدیث در مورد نمایش عمومی اون زیاده و اسمش هم به توافق خوب تغییر پیدا کرده.

کلیپ جدید : پشت صحنه 6 ترسیدن تو تاریکی

پشت صحنه قسمت 6 سریال در حاشیه مهران مدیری، اون قسمتی که توی تاریکی بیمارستان همه می ترسند و جواد رضویان خاطرات وحشتناک تعریف می کنه که دکترها بترسند و فرار کنند.

دانلود کلاه قرمزی 94 فامیل دور ماشین پیدا کرده

فامیل در تو خیابون یه ماشین اسباب بازی پیدا کرده و همش از بچه ها میپرسه این ماشین برای شماست؟ آخرش برای آقای مجری تعریف می کنه که این ماشین می تونه نگه داره واسه خودش؟

دانلود کلاه قرمزی 94 خاموش کردن لامپ آشپزخونه

آقای مجری میخواد کلید پریز آشپزخونه تعمیر کنه، به خاطر همین همه بچه ها تو آشپزخونه جمع کرده ولی تا چراغ خاموش می کنه همه داد میزنند. می پرسه کیه که داد میزنه؟ کلاه همه میزنن زیرش.

کلیپ های بهتر تو راهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.